avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jaszek z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 11351.14 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.39 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Jaszek.bikestats.pl
Widget Pogodowy
ScreenSaver Forecast by yr.no

Lasami za Tanowem

Sobota, 28 stycznia 2012 | Komentarze 4

Przebyte 72.70 km, w czasie 04:06 h, średnio 17.73 km/h, maksymalnie 40.00 km/h, przy temp. -6.0 ºC

Szczecin - Osów - Siedlice - Police - Jasienica - Turznica - Nowa Jasienica - Drogoradz - Podbrzezie - Tanowo - Pilchowo - Szczecin

Nauczony doświadczeniem poprzedniej wycieczki Wycieczka do Rieth postanowiłem zabrać termos z ciepłym płynem. W związku z tym musiałem wieczorkiem powalczyć z przymocowaniem tylnej lampki do bagażnika. Kosztowało mnie to wyjazd do Castoramy i 1,98 zł. Niestety lampka postanowiła odpaść po drodze, na zjeździe czerwonym szlakiem od Dębu Bogusława do Siedlic. Jak się okazało moje mocowanie wytrzymało a pękło oryginale mocowanie, może -6 stopni to za mało na plastik. Potem jeszcze guma Siwobrodego chciała nas zniechęcić do dalszej jazdy na mrozie, ale to za mało, żeby nas zatrzymać :-).

Tempo było spacerowe, udało się wiec zrobić kilka fotek.

A na deser dwa filmiki filmiki:

Udział wzięli:

Kategoria Wycieczka

jarrek-removed
| 13:30 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj Fajne zdjęcia. Podoba mi się zbliżenie na drugim filmie.
Jaszek
| 00:10 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Pierwszy raz miałem termos na rowerze i wcale nie żałuje :-)
rowerzystka
| 23:41 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj Dziś termos z ciepłym piciem był mocno wskazany.
siwobrody
| 19:00 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj E to teraz nie tylko fotorelacje ale i filmy będą.
Fajne zdjęcia i filmy.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mokra