avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jaszek z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 11351.14 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.39 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Jaszek.bikestats.pl
Widget Pogodowy
ScreenSaver Forecast by yr.no

Wycieczka do Rieth - Moja pierwsza setka

Sobota, 14 stycznia 2012 | Komentarze 4

Przebyte 105.00 km, w czasie 05:15 h, średnio 20.00 km/h, maksymalnie 44.60 km/h, przy temp. 2.0 ºC

Szczecin - Pilchowo - Tanowo - Podbrzezie - Dobieszczyn - Hintersee - Ludwigshof - Rieth - Jezioro Piaski - Karpin - Drogoradz - Nowa Jasienica - Turznica - Tanowo - Pilchowo - Szczecin

Jakiś czas temu zobaczyłem na zdjęciu z wycieczek rowerowych Jarka, kolegę z Technikum, i postanowiłem odnowić kontakt. Co prawda zmienił numer telefonu, który posiadałem, no ale w dzisiejszych czasach znalezienie kogoś przy pomocy internetu nie jest zbytnio skomplikowane.

Od słowa do słowa i umówiliśmy się na wycieczkę rowerową. Okazało się, że Jarek zamieścił informację o planowanej wyprawie na forum.rowerowy.szczecin.pl i zjawiło się kilka osób, a po drodze dołączały kolejne.

Co prawda Jarek wspominał, że planowana trasa to coś koło stu kilometrów, ale po sprawdzeni na mapie wyszło mi, że w jedną stronę jest jakieś 35, czyli razem 70, co jest w granicach moich możliwości. Po drodze okazało się, że Jarek nie uznaje jazdy najprostszą możliwą drogą i dzięki temu w sposób całkowicie nie zamierzony zrobiłem swoją pierwszą setkę w życiu.

Pomimo tego, że to całkiem inna forma jazdy na rowerze od uprawianej przeze mnie do tej pory (szybsza jazda, krótkie przerwy, dłuższe dystanse - zamiast spokojnej jazdy z dużą ilością przerw na pstrykanie fotek) to bardzo mi się spodobało. Okazało się, że jazda w grupie daje możliwość poznania wielu ciekawych osób, a dzięki rozmowie podczas jazdy człowiek nawet nie zauważa pochłanianych kilometrów.

Dzięki wszystkim za miło spędzony czas, poniżej kilka zdjęć z wycieczki.

Ludwigshof - w drodze do Rieth © Jaszek

Zostawiam rower pod opieką i idę obfocić koniki

Ludwigshof - Strażnik © Jaszek

Koń by się uśmiał, to ma być rower :)

Konie w Ludwigshof © Jaszek

Rieth - Jezioro Nowowarpieńskie © Jaszek

Jezioro Piaski © Jaszek

Fajnie się jedzie rowerem między brzozami © Jaszek

Co prawda Jarek straszył mnie minutowymi postojami, ale w praktyce okazało się, że nie jest tak źle :)

Postój za Tanowem nad Gunicą © Jaszek

Nie zimno Ci w nogi ?

Postój przed Dobieszczynem © Jaszek

Człowieku, nie pij tego tyle, bo możesz złapać gumę...

Na rozstaju dróg... © Jaszek

No i teraz mi nie mów, że nie ostrzegałem

Zmiana dętki - Jezioro Piaski © Jaszek

Moja wrodzona ciekawość nie pozwoliła mi przejechać beztrosko obok maszyny do cieniowania ram :)

Maszyna do cieniowania ramy © Jaszek

Okazuje się, że przy dłuższej wycieczce nawet w zimie jeden bidon 0,7l to za mało. Dzięki jeszcze raz Jarek za poratowanie ciepłą herbatą, następnym razem lepiej się przygotuję.
Powrót z Rieth - ostatni popas © Jaszek

Co prawda miałem odbić po drodze nie dojeżdżając pod Orły, ale wyszło mi, że mógłbym zmarnować okazje wykręcenia pierwszej setki, w związku z tym pojechałem do miejsca startu.

W komplecie (prawie) na miejscu startu © Jaszek

Jeszcze raz dzięki wszystkim za wspólna jazdę i do zobaczenia na nastepnej.

I jeszcze filmik z Rieth, strasznie wiało, więc musiałem podstawić muzę zamiast trzasków.