avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jaszek z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 11351.14 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.39 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Jaszek.bikestats.pl
Widget Pogodowy
ScreenSaver Forecast by yr.no

Przez Police Po Południu

Czwartek, 16 maja 2013 | Komentarze 13

Przebyte 69.00 km, w czasie 03:15 h, średnio 21.23 km/h, maksymalnie 48.30 km/h, przy temp. 26.0 ºC

Szczecin - Golęcino - Gocław - Stołczyn - Skolwin - Mścięcino - Police - Jasienica - Wieńkowo - Turznica - Nowa Jasienica - Drogoradz - Droga pożarowa 14 - Podbrzezie - Tanowo - Pilchowo - Głębokie - Szczecin

W czwartki grywam ze znajomymi w Ping-Ponga. Niestety dzisiaj wystąpił jakiś problem z salką i żeby nie marnować dnia wykonałem kilka telefonów, wrzuciłem wpis na FB i o 17:30 spotkaliśmy się w trzyosobowym gronie na Placu Lotników. Z uwagi na porywisty południowo-wschodni wiatr jedyny słuszny kierunek to północ, czyli Police i powrót pod wiatr lasami. Korzystając z okazji chciałem objechać asfaltowe dróżki w Puszczy Wkrzańskiej, w celu naniesienia brakujących fragmentów na mapie OSM (openstreetmap.org)

Na Placu Lotników trwa renowacja Pomnika Bartolomeo Colleoniego

Kiedyś była tu tętniąca życiem Aleja Kwiatowa z kwiaciarkami, dziś jest aleja skrzynkowa z dziwnym akwarium na które nikt nie ma pomysłu.

Zegar słoneczny działa prawie poprawnie, bo nie uwzględnia czasu letniego i wskazuje czas zimowy ;-), a w tle...

...Brama Królewska, znana z filmu Młode Wilki

Cerkiew św. Mikołaja w Szczecinie

Kiedyś to miejsce tętniło życiem zatrudniając tysiące szczecinian

Jedziemy przez Stołczyn, dawniej zwany robotniczą dzielnicą Szczecina, studzienki kanalizacyjne pozbierał chyba jakiś kolekcjoner, bo większość w tej okolicy wygląda tak, jak na zdjęciu.

Przymusowy postój na naprawę dętki, chyba czas zainwestować w nową oponkę

Myślałem, że taki zawód to przeżytek, a jednak...

W Policach robimy mały skrócik i wyjeżdżamy na miejsce akcji strażaków, podczas prac budowlanych Łarpia została zanieczyszczona produktami ropopochodnymi.

Czekając na Bronika focę Kościół w Jasienicy

Kiedyś zastanawialiśmy się do czego służy tajemnicza skrzynka zamykana na klucz w Turznicy. Dzisiaj wszystko się wyjaśniło. Myśliwi wpisują do księgi gdzie będą polować, żeby nie zrobić sobie na wzajem krzywdy. Przy okazji dowiaduję się, że myśliwym życzy się częstego łamania strzelb.

Leśnymi asfaltami, które chciałem zarejestrować na śladzie (głównie drogą pożarowa nr 14) docieramy do Zalesia

I dalej drogą 115 do Głębokiego, gdzie w końcu oddano do użytku Infomat. Pobieżne zapoznanie sprawia bardzo dobre wrażenie, trzeba się będzie kiedyś przyjrzeć za jasnego.

Udział wzięli:

Kategoria Wycieczka

Bronik
| 23:31 piątek, 17 maja 2013 | linkuj Jacek staje się powoli Naczelnym Kronikarzem Szczecińskiej Rowerowej Braci. Misiaczu, konkurencja depcze Ci po piętach :))
siwobrody
| 22:26 piątek, 17 maja 2013 | linkuj Nie chcę nic mówić ale może .............. aby nie dać się wyprzedzić zostanę myśliwym?
Przecie wystarczy się zaczaić na "zwierzynę " i nikt mnie nie przegoni!
Nefre
| 20:19 piątek, 17 maja 2013 | linkuj Akwaium faktycznie jakieś dziwne... ale ogólnie fajna wycieczka:))
iwonka
| 16:05 piątek, 17 maja 2013 | linkuj super wycieczka! Peio-ja o wycieczce dowiedzialam się 5 minut przed zbiórką,szkoda:(
Jaszek
| 10:10 piątek, 17 maja 2013 | linkuj @Tunia: zadałem Panom takie samo pytanie. Powiedzieli: spokojnie, tam gdzie wy jesteście nie ma zwierzyny to i nas nie ma ;-))) I ja im wierzę...
tunislawa
| 09:09 piątek, 17 maja 2013 | linkuj no...mysliwi wiedzą....ale my nie wiemy.... i mogą czasem nas upolować , nie ?
vonZan
| 08:09 piątek, 17 maja 2013 | linkuj niezmiernie się cieszę, że z wami nie pojechałam. pzdr Bezczelny Smarkacz :]
Peio
| 06:40 piątek, 17 maja 2013 | linkuj Szkoda, że tak późno dowiedziałem się o wycieczce. Też bym się pewno wybrał.
michuss
| 06:25 piątek, 17 maja 2013 | linkuj Firma RENOX powinna odkupić od Ciebie zdjęcie i umieścić w jakimś folderze reklamowym. ;)
Trendix
| 01:51 piątek, 17 maja 2013 | linkuj Jacuś aleś montera w pędzie złapał :)
Jaszek
| 22:53 czwartek, 16 maja 2013 | linkuj @surf: można tak, a można i tak, czyli maść na szczury :-)
surf-removed
| 22:40 czwartek, 16 maja 2013 | linkuj o sorki, przyzwyczajony jestem ,że napisy są pod zdjęciem :)
| 22:39 czwartek, 16 maja 2013 | linkuj Cerkiew wygląda jak brama, to chyba jakieś resztki ?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa baczy