avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jaszek z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 11351.14 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.39 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Jaszek.bikestats.pl
Widget Pogodowy
ScreenSaver Forecast by yr.no

Na ognisko do Rothenklempenow dwukrotnie przez Zieloną Granicę.

Niedziela, 25 marca 2012 | Komentarze 6

Przebyte 83.70 km, w czasie 05:09 h, średnio 16.25 km/h, maksymalnie 32.50 km/h, przy temp. 14.0 ºC

Szczecin - Głębokie - Wołczkowo - Dobra - Buk - Blankensee- Mewegen - Rothenklempenow - Borken - Glashutte - Stolec - Bolków - Grzepnica - Sławoszewo - Bartoszewo - Głębokie - Szczecin

Nie wiem czym to jest spowodowane, ale ostatnimi czasy przekraczanie granicy z Monterem odbywa się poza oficjalnymi przejściami granicznymi. Może skończył mu się paszport albo przypomina sobie jak w młodości szmuglował coś przez granicę :-)
Zgodnie z planem Jasko pojechaliśmy na ognisko do Rothenklempenow, po drodze zaopatrując się w Dobrej w Podwawelską. Temperatura z minuty na minutę szła w górę, ale wiaterek troszkę studził. W drodze powrotnej załapaliśmy się na otwartą wieżę w Rothenklempenow, i nie zawahaliśmy się jej zwiedzić. Tak na marginesie, bardzo ładne jest całe miasteczko. Z Glashutte do Stolca polecieliśmy po śladzie Randower Kleinbahn, do granicy droga jest przejezdna, samo przekraczanie granicy lekko utrudnione.

Kamień pogodowy w Blankensee

Kościół w Rothenklempenow

Organizator wycieczki własnoręcznie przygotowuje ognisko. wersja ekologiczna bez papieru na rozpałkę.

Odnowiony pomost na Jeziorze Haussee

Wieża w Rothenklempenow

Na specjalne życzenie Montera

Zabudowania w środku puszczy przy trasie kolejki Randower Kleinbahn

Tajny znak Montera dla Dornfelda

Przekraczanie Zielonej Granicy w pobliżu Stolca

Chłopaki nie wiedzą, w którą stronę atakujemy granicę.

Ślad na UMP/OSM

Udział wzięli:

Kategoria Wycieczka

Jaszek
| 20:23 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj @srk23: Może jak ktoś potrafi szprechać to dogada się z Burmistrzem w sprawie zwiedzania wieży, jeśli chodzi o talon, to był tylko jeden, spóźniłeś się :-)
@Misiacz: W zasadzie to nie był skrót tylko podwaliny projektu Droga Rowerowa Floating Randower Kleinbahn 2050 by Monter
Misiacz
| 18:51 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Czy skrót podpadał pod zrobienie komiksu o nim? :)))
srk23
| 11:31 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Faktycznie mieliście farta, ile razy ja już byłem na tej wieży w Rothenklempenow i tylko klamkę w tych starych drzwiach całowałem (czy ja też wygrałem talon na balon, bo również od razu "kapnołem" się że zdjęcie z drzewem jest odwrócone ?)
Jaszek
| 09:23 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj @Rowerzystka: U nas już wszystkie miejsca zajęte i opał wyzbierany, a Niemiaszki albo nie odkryli uroków spędzania czasu w ten sposób, albo wyjechali na zachód i zostawili samych emerytów.

@Siwobrody: Punkty za spostrzegawczość, wygrał Pan talon na balon :-)

siwobrody
| 22:57 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Niemcy to jednak dziwny kraj .
drzewa rosną do góry "nogami" a właściwie korzeniami .
Nie dziwę się że Monter miał specjalne życzenie aby to uwiecznić na fotografii.
rowerzystka
| 22:18 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Co to się porobiło, u sąsiadów ognisko, tak jakby u nas nie można było go rozpalić...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kuibe