avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jaszek z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 11351.14 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.39 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Jaszek.bikestats.pl
Widget Pogodowy
ScreenSaver Forecast by yr.no

Śladem Randower Kleinbahn z Wąwelnicy do Dobrej ku Zielonej Granicy

Piątek, 23 marca 2012 | Komentarze 1

Przebyte 44.90 km, w czasie 02:30 h, średnio 17.96 km/h, maksymalnie 35.40 km/h, przy temp. 12.0 ºC

Szczecin - Bezrzecze - Redlica - Wąwelnica - Dobra - Buk - Blankensee - Buk - Dobra - Wołczkowo - Głębokie - Szczecin

Dzisiejsza wycieczka była bardzo spontaniczna. Telefon do Krzyśka [Montera] i o 16:45 jesteśmy umówieni na Taczaka/Łukasińskiego. Jedziemy opłotkami sprawdzić ślad kolei Randower Kleinbahn pomiędzy Wąwelnicą a Dobrą. Jechałem tym śladem wcześniej i podczas lata wyglądał całkiem inaczej. Dzisiaj na drodze przywitały nas olbrzymie kałuże, które braliśmy bokiem, a ta którą wzieliśmy środkiem spowodowała, że do końca wycieczki miałem mokro w skarpetkach. W Dobrej zajechaliśmy do ruin Gorzelni z XIX w. Następnym celem było wyznaczenie przejścia Zieloną Granicą w pobliżu Blankensee. Może się to przydać, gdy zdecydujemy się na Przemyt Kiszonej Kapusty na Wyspę Pucką :-).

A na koniec projekt renowacji Gorzelni w Dobrej na który trafiłem