avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jaszek z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 11351.14 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.39 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Jaszek.bikestats.pl
Widget Pogodowy
ScreenSaver Forecast by yr.no

Polsko-Niemiecka Dolina Odry

Sobota, 17 marca 2012 | Komentarze 6

Przebyte 100.30 km, w czasie 06:40 h, średnio 15.04 km/h, maksymalnie 42.70 km/h, przy temp. 19.0 ºC

Szczecin - PKP - Krzywin - Krzywinek - Ognica - Krajnik Dolny - Dolina Miłości - Zatoń Dolna - Raduń - Piasek - Bielinek - Osinów Dolny (PL) - (D) Hohenwutzen - Hohensaaten - Szlak Odra-Nysa (D) - (PL) Krajnik Dolny - Garnowo - Nawodna - Lisie Pole - PKP - Szczecin

Bardzo spodobała mi się propozycja Yogi'ego wyjazdu w celu zwiedzenia Doliny Odry na odcinku, na którym jeszcze nie byłem. A jeszcze bardziej przypadło mi do gustu oświadczenie, że tempo będzie fotograficzne - w to mi graj :-)

Dojazd na dworzec na 5:50 w niesamowitej mgle, przy temperaturze coś powyżej zera, i na dodatek skroplona mgła na okularach powodowała widoczność na poziomie kreta.

Reszta na fotkach, bo pisanie to nie moja bajka ;)

Udział wzięli:

Kategoria Wycieczka

tunislawa
| 19:56 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj jestes fotograficznym artystą ! piękne zdjęcia ! Mają w sobie to coś ! :)))
srk23
| 16:24 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Jacku co tu dużo pisać......zdjęcia, ujęcia, widoki, towarzycho wszystko, wszystko super.
mimoza15
| 11:49 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Piękne fotki, a milo było , to fakt
jarrek-removed
| 05:49 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj piękny kawałek świata
rowerzystka
| 22:37 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Było miło :))
Misiacz
| 22:30 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Fajne!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mobse