avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jaszek z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 11351.14 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.39 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Jaszek.bikestats.pl
Widget Pogodowy
ScreenSaver Forecast by yr.no

Stargard przez Puszczę Bukową i Kołbacz z Rozmowami w Toku na temat rękawiczek

Sobota, 3 marca 2012 | Komentarze 8

Przebyte 102.00 km, w czasie 05:04 h, średnio 20.13 km/h, maksymalnie 38.10 km/h, przy temp. 9.0 ºC

Szczecin - Podjuchy - Kołowo - Gliniec - Glinna - Stare Czarnowo - Kołbacz - Nieznań - Bielkowo - Jęczydół - Morzyczyn - Stargard Szczeciński - Morzyczyn - Kobylanka - Zdunowo - Wielgowo -Dąbie - Szczecin

Na umówione spotkanie o godzinie dziesiątej na parkingu Tesco przybyli Jarek i Krzysiek. Przez chwilę, jak podjeżdżałem wydawało mi się, że jest także Misiacz w charakterystycznej pomarańczowej kamizelce, ale to tylko pan ustawiający koszyki zagadał do chłopaków. Po akademickim kwadransie oczekiwania na spóźnialskich (który u Jarka trwa trzy minuty) ruszyliśmy w trasę. Dzisiejszym celem było dotknięcie tablicy z napisem Stargard Szczeciński. Zaproponowałem sprawdzenie skrótu przez tory na Pomorzanach, niestety skrót okazał się ślepą uliczką, musieliśmy zawrócić. nie mam takiego doświadczenia jak Monter w wyznaczaniu skrótów, ale będę próbował :-)
Po zjeździe z górki przy Kościele na Włościańskiej spotkaliśmy samotnego kolarza. No a kolarz wiadomo, wolno jechać nie potrafi. Na odcinku od Ustowa do Podjuch jechaliśmy na kole, z V=30 km/h, zmiany dawali kolarz i Jarek. Na moje szczęście kolarz pognał do Gryfina i mogliśmy dalej ciągnąć się tempem wycieczkowym, które spadło do żółwiego na podjeździe ulicą Smoczą.
Dalsza opowieść zdjęciowo filmowa, bo pisarz ze mnie słaby.

Zbiórka pod Tesco

Jeżeli masz problem z odbiorem telewizji naziemnej, to w tym miejscu powinien być dobry sygnał. Maszt RTCN Kołowo ma 267 metrów wysokości (a nie wygląda, bo robiliśmy zakłady, dawałem najwięcej bo 150 metrów)

Kołowo, dawno nie widziałem tak zaniedbanej wioski.

Ponieważ nie byłem pewien, że dam radę utrzymać tempo jazdy, pomajstrowałem na poprzednim postoju przy Jarka rowerze, na efekty nie trzeba było czekać zbyt długo ;)

Średniowieczny parking rowerowy.

Niemiecki Cmentarz Wojenny - Stare Czarnowo

Kurcze, chyba przesadziłem z tymi Jarka oponami, druga wymiana dętki.

Klasztor Cystersów w Kołbaczu

Ja nie zauważyłem, ale nie uszło uwadze Montera - klucze do zakrystii

Cel podróży osiągnięty. Ze specjalną dedykacją dla Misiacza.

Cmentarz Komunalny w Jezierzycach przy ul. Wiewiórczej (a raczej jego pozostałości)
Opis znaleziony na sedina.pl

Jak to jest powszechnie znane, nie obyło sie bez skrótów Sierżanta Montera...

Parking do pionowego przechowywania rowerów w Szpitalu w Zdunowie.

Szczecin miastem portowy jest.

Motyla Noga, ale to przetwarzanie filmów jest czasochłonne...