avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jaszek z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 11351.14 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.39 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Jaszek.bikestats.pl
Widget Pogodowy
ScreenSaver Forecast by yr.no

Lasami po śniegu

Sobota, 11 lutego 2012 | Komentarze 4

Przebyte 46.50 km, w czasie 04:04 h, średnio 11.43 km/h, maksymalnie 34.00 km/h, przy temp. -5.0 ºC

Szczecin - Dolina Siedmiu Młynów - J. Goślickie - Dąb Bogusława - Pilchowo - Żółtew - Sławoszewo - Rów Wołczkowski - Grzepnica - Sławoszewo - Bartoszewo - Pilchowo - Szczecin

Z pewną taką nieśmiałością postanowiłem zmierzyć się pierwszy raz ze śniegiem. Opłaciło się, piękna pogoda i wspaniałe towarzystwo pozwoliły mi odkryć uroki używania roweru podczas zimy. Przy okazji poszerzyłem wiedzę z geografii. Jeziorko na którym Robert (Lewy) ćwiczył poślizg kontrolowany na lodzie nazywa się Jezioro Goślickie, natomiast rzeczka, która uniemożliwiła nam jazdę na wprost, to Rów Wołczkowski.

Dziękuje wszystkim za miłe towarzystwo, poniżej fotorelacja z wycieczki.