avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jaszek z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 11351.14 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.39 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Jaszek.bikestats.pl
Widget Pogodowy
ScreenSaver Forecast by yr.no

Przejażdżka

Trzebież Szczeciński na sportowo

Wtorek, 24 lipca 2012 | Komentarze 5

Przebyte 82.00 km, w czasie 03:21 h, średnio 24.48 km/h, maksymalnie 45.00 km/h, przy temp. 21.0 ºC

Szczecin - Głębokie - Pilchowo - Tanowo - Dobieszczyn - Trzebież - Mazańczyce - Niekłończyca - Dębostrów - Jasienica - Tanowo - Pilchowo - Głębokie - Szczecin

Szybki spontaniczny wypad z Anią i Krzyskiem. Miało być 50 km, wyszło więcej. Pierwsze 25 km w fajnym tempie 27 km/h, później spokojna jazda.

W Tanowie spotykamy kilka osób na płaskich rowerach.

Monter robi pomiary drogi do Nowego Warpna, której remont właśnie się rozpoczął

Nie wiem z jakiego powodu droga jest zamknięta dla członków RS

Jedziemy więc w kierunku Trzebieży, kto jest gdzie łatwo rozpoznać

Nad morzem w Trzebieży piętnastominutowy postój

I gnamy do Szczecina, po drodze Monter prezentuje nam najnowsze pomniki

Do miasta po izotoniki

Sobota, 21 kwietnia 2012 | Komentarze 4

Przebyte 10.60 km, w czasie 00:40 h, średnio 15.90 km/h, maksymalnie 34.20 km/h, przy temp. 16.0 ºC

Krótki wypad do miasta w celu zakupu izotoników na rower i na wieczór ;-)

Nie wiem czy wszyscy słyszeli o takim rondzie w Szczecinie

W sklepie na rogu Ślaskiej i Mazurskiej kupuje izotoniki, 1,20 zł na saszetkę.

W całym Szczecinie pojawiło się mnóstwo kwitnących magnolii, poniżej plac Grunwaldzki

Kolejny sklep z napojami izotonicznymi ;-)
Polecam wszystkim miłośnikom złotego trunku: sklep Elysium

Audycja zawierała lokowanie produktu

Kategoria Przejażdżka

Kręcenie korbą do Łodzięcina, żadnego zwiedzania

Czwartek, 5 kwietnia 2012 | Komentarze 3

Przebyte 39.70 km, w czasie 01:42 h, średnio 23.35 km/h, maksymalnie 49.90 km/h, przy temp. 7.5 ºC

Szczecin - Ostoja - Rajkowo - Warzymice - Bęgardowo - Warnik - Ladenthin (Łodzięcino) - Schwennenz - Grambow - Linken - Lubieszyn - Dołuje - Skarbimierzyce - Mierzyn - Szczecin

Zainspirowany wpisem Jarka (Gadzika) na RS wyjazd dla przyjemności kręcenia korbą, żadnego zwiedzania. postanowiłem odbyć przejażdżkę właśnie w takim klimacie. Kierunek nowe przejście graniczne Warnik - Ladenthin, jeszcze tu mnie nie było. Do Warnika jakoś udało mi się powstrzymać od stawania na fotkę, ale w Ladenthin nie wytrzymałem i zachowałem się jak nałogowy alkoholik, tylko jedno zdjęcie, a potem na drugą nóżkę. Po skręceniu na północ przyjąłem na klatę niezły wiatr, i moja piękna średnia poszła się czochrać. Ale po drodze machnąłem jeszcze tylko jedno zdjęcie kościółka w Schennenz.

A tak na marginesie, jak określić temperaturę jak na starcie jest 10 a na mecie 5 stopni C ?

Palenie Marzanny, Topienie Ogniska i slalom pomiędzy żabami

Środa, 21 marca 2012 | Komentarze 4

Przebyte 20.10 km, w czasie 01:34 h, średnio 12.83 km/h, maksymalnie 29.80 km/h, przy temp. 12.0 ºC

Na topienie Marzanny w Rusałce niestety nie zdążyłem, natomiast udało mi się podłączyć do grupy w drodze z Rusałki na Goplanę, gdzie małym nakładem sił wznieciliśmy przygaszone przez poprzedników ognisko.

Po przygaszeniu ogniska razem z Sierżantem Monterem ruszyliśmy na pierwszą wiosenną, króciutką, wieczorną przejażdżkę. Po drodze do Głębokiego minęliśmy kilka grupek młodzieży kończącej obchody Pierwszego Dnia Wiosny. Ponieważ Krzysiek nie miał ochoty na podróż ścieżką w kierunku Tanowa, wybraliśmy drogę dookoła Głębokiego. Przy Kościele na Głębokim musieliśmy przejść przez jezdnie po pasach. Niestety nasi kierowcy nie nauczyli się jeszcze niemieckiej kultury przepuszczania pieszych i rowerzystów, więc czekaliśmy grzecznie aż sznur dwudziestu samochodów poruszających się w ślimaczym tempie przejedzie. Jakież było nasze zdumienie, gdy ostatni z samochodów w kolumnie się zatrzymał i grzecznie nas przepuścił. Zdumienie za chwile minęło, bo kierowcą okazał się znany szczeciński rowerzysta celebryta, Siwobrody :-) Dzięki Krzysiek!

Podróż wokół Głębokiego zakończyła się pierwszą tegoroczną gumą, udało się jednak dojechać do oświetlonego terenu przy pętli. Podczas wymiany dętki widzieliśmy przybywające kolejne grupy młodzieży z reklamówkami pełnymi Złocistego Trunku. Jutro zbieracze puszek będą mieli co robić. Wracając przez Las Arkoński natrafiliśmy na niesamowite ilości żab na drodze, mam nadzieję, że dzięki naszym silnym lampką nie rozjechaliśmy żadnej, chociaż łatwe to nie było.

Mactronic Bike Pro Noise na przód i Walle na tył - widzę i jestem widziany

Środa, 16 listopada 2011 | Komentarze 2

Przebyte 26.20 km, w czasie 01:20 h, średnio 19.65 km/h, maksymalnie 39.80 km/h, przy temp. ºC

Materiał archiwalny

Moje pierwsza porządna lampka, jestem zadowolony z zakupu i z perspektywy kilkumiesięcznego używania szczerze mogę polecić.

Tatynia

Środa, 19 października 2011 | Komentarze 0

Przebyte 39.50 km, w czasie 01:56 h, średnio 20.43 km/h, maksymalnie 41.50 km/h, przy temp. ºC

Jesienna pełnia księżyca

Środa, 12 października 2011 | Komentarze 0

Przebyte 17.70 km, w czasie 00:59 h, średnio 18.00 km/h, maksymalnie 36.20 km/h, przy temp. ºC

Speedy Gonzales asfaltem do Bartoszewa

Piątek, 2 września 2011 | Komentarze 0

Przebyte 22.60 km, w czasie 00:50 h, średnio 27.12 km/h, maksymalnie 45.00 km/h, przy temp. ºC

Średnia trochę naciągnięta, bo z Dobrej do Sławoszewa (ok. 5 km) miałem żywiciela w postaci ciągnika z przyczepą, co dało V=30km/h bez wysiłku.

Powrót lasem z Batroszewa

Piątek, 2 września 2011 | Komentarze 0

Przebyte 12.00 km, w czasie 00:33 h, średnio 21.82 km/h, maksymalnie 31.50 km/h, przy temp. ºC

Głębokie wieczorem

Środa, 24 sierpnia 2011 | Komentarze 2

Przebyte 20.90 km, w czasie 01:23 h, średnio 15.11 km/h, maksymalnie 39.70 km/h, przy temp. ºC